Vishal Aaditya Singh dezvăluie că pe platourile serialului Sasural Simar Ka nimeni nu vorbea cu el; motivul te va surprinde

Vishal Aditya Singh a vorbit recent despre experiența sa de pe platourile serialului Sasural Simar Ka și a mărturisit că, în perioada în care lucra la populara producție de televiziune, s-a simțit marginalizat. Într-o discuție recentă cu Film Window, actorul a explicat cum rolul primit a influențat felul în care cei din jur ajunseseră să îl trateze. Vishal a dezvăluit că interpreta un șofer în serial și că avea impresia că oamenii îl judecau prin prisma personajului pe care îl juca.
Amintindu-și cum a ajuns la acest rol, Vishal a spus: „Sasural Simar Ka mein mujhe ek driver ka role diya un logon ne. Ek villain thi Khushi karke, Jyotsna Chandola naam hai unka. Unke opposite mein bola ki ek ladka leke aate hain. Aur Jyotsna usmein main negative thi, us show ki main negative, aur poora family drama aurato wala drama, ma’am poora baap re baap.”
Actorul a explicat apoi că, la început, a acceptat fără să analizeze prea mult situația. Vishal a continuat: „Toh ye main bahut sach bol raha hoon. Toh hua ye ki bola karne ke liye maine bola, theek hai karta hoon. 17 18 din ho gaye thhe.”
El și-a comparat ulterior experiența cu cea de la Chandragupta Maurya, serialul în care, spune el, lucrase alături de mai multe nume consacrate și nu se simțise niciodată exclus din echipă.
„Main kaise bolun main is cheez se? Dekho, main ek show karke gaya tha Chandragupta Maurya. Yes, jismein ek se ek dhakad actor the. Un logon ne mujhe kabhi left out nahi feel karaya,” și-a amintit el.
''Ashish Sharma, Mohnish Bahl, Suraj Thapar, Manish Wadhwa, Bhushan Patel ki direction team, Sagar Arts ke Vaibhav Mutha, Arif Ali Ansari, hamare South Indian director hain, woh DOP hain Ravi Naidu sir, aur bhi aur aur bhi do chaar log the jo ki achhe, matlab bade naam, bade naam TV ke kaam kiye. In logon ne meri jam ke khilli udaayi hai.”
Vishal a precizat că își amintește acele tachinări într-o notă pozitivă: „Main achhe meaning mein positive bol raha hoon. Ki abey kya kar raha hai tu? Acting aise thodi hoti hai. Abey kya bol raha hai tu? Aise thodi hoti hai.”
Ashish Sharma, Mohnish Bahl, Suraj Thapar, Manish Wadhwa, Bhushan Patel ki direction team, Sagar Arts ke Vaibhav Mutha, Arif Ali Ansari, hamare South Indian director hain, woh DOP hain Ravi Naidu sir, aur bhi aur aur bhi do chaar log the jo ki achhe, matlab bade naam, bade naam TV ke kaam kiye. In logon ne meri jam ke khilli udaayi hai.
- Vishal Aditya Singh
Actorul și-a amintit și că artiștii cu mai multă experiență îl includeau în discuțiile lor informale și aveau grijă să fie luat în calcul chiar și atunci când se comanda mâncare. Vishal a spus: „Lekin saath mein baith ke coffee, chai aur Barista se agar in logon ka aata tha na shaam ka naashta, toh apan toh side character hai na. Apan logon ke liye nahi aata tha. Hum toh lekin un side characters mein se sirf eklauta main tha jiske liye aata tha, kyunki in logon ne bola tha ki iske liye mangaya aur ye baithega. Toh unhi ke circle mein baithta tha main.”
Când a revenit însă la experiența din Sasural Simar Ka, Vishal a spus că se simțea „lăsat pe dinafară”. ''Sasural Simar Ka mein main akela baithta tha. Koi nahi baat karta tha mujhse.”
Vishal a explicat apoi că actorii pot fi, uneori, judecați după rolurile pe care le interpretează pe ecran. „Toh kai baar kya hota hai ki aap jis kirdaar ke saath aate hain na, aap usi kirdaar ke accordingly us insaan ko judge kiya jaata hai ki driver hai. Driver ka kirdaar kar raha hai.”
Sasural Simar Ka mein main akela baithta tha. Koi nahi baat karta tha mujhse. Toh kai baar kya hota hai ki aap jis kirdaar ke saath aate hain na, aap usi kirdaar ke accordingly us insaan ko judge kiya jaata hai ki driver hai. Driver ka kirdaar kar raha hai.
- Vishal Aditya Singh
Totuși, Vishal a subliniat că personajul său de pe ecran nu îl definea ca actor. El a spus: „Lekin main toh actor aur andar se hero bhi hoon. Hero toh paida hua hoon. Main bolta hoon.”
Amintindu-și prima sa scenă alături de familia din serial, Vishal a vorbit și despre felul în care a fost tratat de regizor. El a povestit: „Toh first scene aaya tha mera ma’am family mein. Aur even do jo Pawan sir the usmein director, unhone bhi meri watt lagaayi thi. Matlab khada kar diya peeche suggestion mein, toh khada hi hoon main.”
Actorul a continuat să descrie cât timp a fost ținut în spate, în cadru. „Hum do din tak close chal raha hai. Khada hi hoon main peeche suggestion mein.”
Sondaj
Crezi că actorii sunt adesea judecați după personajele pe care le interpretează?
Sursă: IndiaForums
Seriale menționate
Comentarii
Se încarcă…